Το πλοίο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» στη γραμμή Πειραιάς – Καβάλα

Σύμφωνα με τις τελευταίες αποφάσεις στις συγχωνεύσεις και αγοραπωλησίες ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο, σε λίγες μέρες πρόκειται ν’ ανακοινωθούν και τα νέα ακτοπλοϊκά δρομολόγια για την καλοκαιρινή περίοδο.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το πλοίο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» αναμένεται ν’ αντικαταστήσει το «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή Πειραιάς – Καβάλα (κι ενδιάμεσα νησιά του Αιγαίου).

Το πλοίο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ», ήρθε στην Ελλάδα στις 26 Δεκεμβρίου 2017 και μάλιστα έχοντας υψώσει σημαία Ελληνική. 

Υπενθυμίζεται, ότι το πλοίο είχε πουληθεί στην Μαροκινο-ελληνική AML στις 16 Ιουνίου 2016 με option επαναγοράς και στόχο να ξεκινήσει στη γραμμή Algeciras –Tangier Med. Στις 15 Οκτωβρίου 2017, μεταφέρθηκε στη γραμμή Almería-Nador, στο πλαίσιο της επέκτασης της εταιρείας και σε άλλες γραμμές της Δυτικής Μεσογείου. 

Ωστόσο, η λήξη της ναύλωσης του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στην ισπανική Balearia, σε συνδυασμό με την επιστροφή του στην Ελλάδα αλλά και την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της HSW από το Attica Group, άλλαξε τους σχεδιασμούς και το δημοφιλές –στην Ισπανία- ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα επιστρέψει στη Δυτική Μεσόγειο, καθώς είναι το κατάλληλο πλοίο που θα δώσει στην AML την αναγκαία ώθηση για να πετύχει το στόχο της. Επισημαίνεται, ότι η μαροκινο-ελληνική εταιρεία –AML- δημιουργήθηκε το 2016 από τον όμιλο μαροκινών Τραπεζών BMCE (51%) του ισχυρού μεγαλοεπιχειρηματία Othman Benjelloun και τη δικής μας Attica Group (49%) και έκτοτε έχει θέσει σε εφαρμογή ένα επιχειρηματικό πλάνο, με σκοπό να επεκταθεί σε αρκετές γραμμές της δυτικής Μεσογείου. Μέχρι σήμερα, δραστηριοποιείται στις γραμμές Algeciras –Tangier Med με το MOROCCO STAR (16.071gt/1980) και Almería-Nador με το  ΔΙΑΓΟΡΑΣ (13.000gt/1990), ενώ εδώ και αρκετό καιρό βρίσκεται σε αναζήτηση και άλλων πλοίων που θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση της και σε άλλες γραμμές στην περιοχή. 

Το «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία το 1990. Έχει μήκος 141,5 μέτρα, πλάτος 23 μέτρα και βύθισμα 5,71 μέτρα. Διαθέτει 436 κρεβάτια και μπορεί να μεταφέρει 1.170 επιβάτες και 300 Ι.Χ. (634 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Pielstick-Niigata PC2-12V diesel συνολικής ιπποδύναμης 15.560 ίππων και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων”.

Με πληροφορίες από www.naftilia.gr

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Single Post Samostoday
Single Post Samostoday
Single Post Samostoday

Follow us on Social Media

Τελευταία Νέα

Τα νέα μας στο Email σου

Γράψου στο εβδομαδιαίο Newsletter

Μη χάνεις τα σημαντικότερα νέα του νησιού σου

Κατηγορίες

Samostoday

Παρόμοια Άρθρα

Γεράσιμος Χουλιάρας: Οι κάτοικοι της Σάμου να αποφεύγουν τα παλιά και καταπονημένα κτήρια

Γεράσιμος Χουλιάρας: Οι κάτοικοι της Σάμου να αποφεύγουν τα παλιά και καταπονημένα κτήρια

Συμπληρώνεται σχεδόν ένας μήνας από τον ισχυρό σεισμό βόρεια της Σάμου. Η ανάλυση των σεισμολογικών δεδομένων του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, παρουσιάζουν μια

Περισσότερα »