Τι αγοράζουμε ηλεκτρονικά, στις μέρες του κορωνοϊού

Τι αγοράζουμε ηλεκτρονικά, στις μέρες του κορωνοϊού

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ελληνική πλατφόρμα αγορών Skroutz σχετικά με τις καταναλωτικές μας συνήθειες εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 και των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας.

Το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων και ο… κόφτης στις μετακινήσεις έστρεψαν πάρα πολλούς στις διαδικτυακές αγορές για την κάλυψη βασικών αλλά και όχι και τόσο βασικών αναγκών.

Το Skroutz.gr αναφέρει πως στην περίοδο από τις 9 ως και τις 29 Μαρτίου σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας του κατά 41%, αφού η στροφή στις διαδικτυακές αγορές ήταν μονόδρομος για κάθε καταναλωτή.

Από τις κατηγορίες, μεγάλος χαμένος είναι ο τομέας των ειδών ένδυσης και γενικώς η ενότητα της Μόδας, όπου οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 35,40%. Η πτώση αυτή μπορεί να εξηγηθεί με διάφορους τρόπους, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να γεμίσουν τα ντουλάπια τους με τρόφιμα, με αποτέλεσμα να αναβάλουν κάποια αγορά σε ρούχα ή παπούτσια. Πτώση 8,6% σημειώθηκε και στα είδη αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας πιθανότατα για τους ίδιους λόγους.

Αντίθετα, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο τομέας των χόμπι και του αθλητισμού, όπου οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 70,40%. Ο τομέας υγεία και ομορφιά (στον οποίο περιλαμβάνονται και τα δυσεύρετα απολυμαντικά) σημείωσε άνοδο 54,30%, ενώ άνοδο στις πωλήσεις κατά 43,70% κατέγραψε ο τομέας των ειδών τεχνολογίας, πιθανότατα διότι αρκετοί έσπευσαν να προμηθευτούν υπολογιστές και περιφερειακά (όπως οι εκτυπωτές) ενόψει του lockdown. Τέλος τα είδη σπιτιού και κήπου σημείωσαν αύξηση 35,60%, αφού πολλοί από εκείνους που υποχρεωτικά περιορίζονται πια στην κατοικία τους αναζητούν τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο τους.

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις και δείχνουν πού μετατοπίστηκε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Τα παζλ αναδεικνύονται σε πρωταθλητές με αύξηση 2.675,50%, ενώ τα πασχαλινά είδη κατέγραψαν επίσης θεαματική άνοδο λόγω της περιόδου που διανύουμε. Στις web κάμερες και τα όργανα γυμναστικής σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις κατά 1.859,40% και 625,60%.

Αναλυτικά ο κατάλογος με τα προϊόντα που σημείωσαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε πωλήσεις όπως τον έδωσε στη δημοσιότητα το Skroutz.gr.

fpress.gr

00VKDMarket1

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Samostoday

Παρόμοια Άρθρα

Απολυμάνσεις και καθαρισμοί στο Δήμο Ανατολικής Σάμου

Απολυμάνσεις και καθαρισμοί στο Δήμο Ανατολικής Σάμου

Σήμερα πραγματοποιήθηκαν στην πόλη της Σάμου απολυμάνσεις κεντρικών οδών, κοινοχρήστων και προαύλιων χώρων δημοσίων υπηρεσιών και δρόμων περιμετρικά των σχολικών μονάδων, από τα συνεργεία καθαριότητας

Περισσότερα »