7 Συμβουλές & Επιλέξτε εταιρεία SEO για την επιχείρησή σας
Το SEO είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για μία επιχείρηση που θέλει να βελτιώσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της και κατά συνέπεια τα κέρδη που προκύπτουν από αυτή. Κάτι όμως που όσοι ενδιαφέρονται για το SEO γνωρίζουν πολύ καλά είναι το γεγονός ότι μπορεί να αποτελέσει μία αρκετά σημαντική επένδυση για την επιχείρηση. Είναι λοιπόν απόλυτα λογικό όποιος σκέφτεται να επενδύσει σε αυτή τη μέθοδο προώθησης ιστοσελίδων να θέλει να επιλέξει την καλύτερη δυνατή επιχείρηση ή τον καλύτερο ειδικό για την ιστοσελίδα του. Ας δούμε λοιπόν μερικές απλές αλλά σημαντικές συμβουλές για να επιλέξετε την σωστή SEO εταιρεία για το site σας.
Το Google είναι φίλος σας
Με απλά λόγια, μία επιχείρηση SEO θα αναλάβει να βελτιώσει την κατάταξη σας στις σελίδες αποτελεσμάτων σχετικών αναζητήσεων στη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, καθώς η επισκεψιμότητα άρα και η κερδοφορία ενός site είναι θετική συνάρτηση της κατάταξης στις εν λόγω σελίδες. Αν λοιπόν μία επιχείρηση SEO δεν βγαίνει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αν ψάξετε για SEO στην Ελλάδα, πώς μπορείτε να εμπιστευθείτε ότι θα φέρει τη δική σας σελίδα στις πρώτες θέσεις;
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
Αυτό που πρέπει να γνωρίζει όποιος ενδιαφέρεται να επενδύσει στο SEO είναι ότι πρόκειται για μία πολύπλοκη διαδικασία που χρειάζεται αρκετό χρόνο για να αποδώσει. Μιλάμε δηλαδή για μαραθώνιο και όχι για σπριντ. Αν λοιπόν μία SEO εταιρεία υπόσχεται άμεσα αποτελέσματα SEO, τότε δύο σενάρια μπορεί να ισχύουν. Το πρώτο είναι ότι απλά μιλάμε για απατεώνες. Το δεύτερο είναι ότι θα γίνει χρήση black hat τεχνικών οι οποίες μπορεί να έχουν κάποιο βραχυπρόθεσμο όφελος αλλά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θα καταστρέψουν την επισκεψιμότητα του site. Μείνετε μακριά από όσους υπόσχονται θαύματα.
Απτά αποτελέσματα
Μία εταιρεία SEO μπορεί να λέει ό,τι θέλει όσον αφορά τις ικανότητες των μελών της και τα αποτελέσματα των τεχνικών τους θα πρέπει όμως πάντα να μπορεί να αποδείξει αυτά που υποστηρίζει με ακριβή νούμερα και μετρήσεις. Αν μία επιχείρηση δεν μπορεί να σας προσφέρει τέτοια στοιχεία, μάλλον δεν είναι και ιδιαίτερα άξια εμπιστοσύνης.
Η εμπειρία μετράει
Πάντα υπάρχει μία απόσταση ανάμεσα στην θεωρία και την πρακτική. Δεν θα θέλατε για παράδειγμα να είστε ο πρώτος ασθενής ακόμη και του πιο άρτια καταρτισμένου κι εκπαιδευμένου καρδιοχειρουργού, έτσι δεν είναι; Αυτό ισχύει και για τις εταιρείες SEO. Όσο καλά καταρτισμένοι και να είναι οι ειδικοί μία επιχείρησης SEO αν δεν έχουν δοκιμαστεί σε διάφορα projects, τότε ίσως να μην είναι η καλύτερη επιλογή. Αν λοιπόν έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε μία άπειρη και μία έμπειρη επιχείρηση, πάντα να επιλέγετε την εμπειρία, ακόμη και αν είναι λίγο πιο ακριβή.
Αμεσότητα στην επικοινωνία
Το SEO δεν είναι απλό, είναι κάτι που το έχουμε πει πολλές φορές και θα το λέμε συνέχεια. Είναι μία πολύ τεχνική διαδικασία η οποία απαιτεί ειδικές γνώσεις και δεξιότητες. Είναι απόλυτα φυσικό ο πελάτης μίας εταιρείας SEO να μην ξέρει τους όρους και να μην καταλαβαίνει καλά το SEO. Είναι καθήκον της επιχείρησης να εξηγήσει τα πάντα στον πελάτη με κατανοητούς όρους. Αν μία επιχείρηση σας μιλάει με τεχνικούς όρους που δεν καταλαβαίνετε, τότε απλά δεν θέλει να ξέρετε τι κάνει και αυτό δεν είναι ποτέ καλό σημάδι.
Το φθηνό δεν είναι πάντα καλό
Σίγουρα τα λεφτά μίας επιχείρησης δεν είναι άπειρα και το SEO δεν είναι μία φθηνή επένδυση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υπάρχει χώρος για «τσιγκουνιές». Δυστυχώς ή ευτυχώς και στο SEO ισχύει το «ό,τι δίνεις παίρνεις».
Η σαφήνεια είναι το παν
Μία σοβαρή επιχείρηση SEO όπως η Εταιρία SEO – Dominator Marketing θα σας δώσει αναλυτικά τους στόχους και τις κινήσεις της online campaign σας με χρονοδιαγράμματα και λεπτομερείς περιγραφές. Αν μία επιχείρηση μιλάει με γενικολογίες και δεν σας παρουσιάζει συγκεκριμένο σχέδιο, τότε σίγουρα δεν έχει μελετήσει αρκετά την περίπτωση σας ώστε να δημιουργήσει ένα μοναδικό κι εξατομικευμένο σχέδιο δράσης.