Tο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες πρεσβείες στην Ελλάδα, διοργάνωσαν διαγωνισμό ανοικτό προς όλα τα σχολικά Ιδρύματα (δημόσια και ιδιωτικά).
Ο φετινός διαγωνισμός τής Γαλλοφωνίας (Concours national de la Francophonie – Grèce” είχε ως θέμα, για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την κατασκευή ενός παιχνιδιού 7 οικογενειών για την απεικόνιση μιας γαλλικής έκφρασης με ένα ζώο.
Η διάκριση ήρθε και για μαθητές σχολείο της Σάμου. Πρόκειται για τους μαθητές της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βαθέος οι οποίοι διακρίθηκαν στον πανελλήνιο εθνικό διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022- Concours national de la Francophonie – Grèce 2022- κατακτώντας την τρίτη θέση στο επίπεδο Α1.
O Διεθνής Οργανισμός Γαλλοφωνίας ιδρύθηκε στις 20 Μαρτίου 1970. Αποτελείται από 80 κράτη (Γαλλικά: μητρική, δεύτερη ή ξένη), ενώ η χώρας μας προσχώρησε στη Γαλλοφωνία το 2006.
Οι αξίες της Γαλλοφωνίας όπως έχουν τεθεί είναι:
Πολιτιστική ποικιλομορφία
Η πολυγλωσσία
Η ελευθερία
Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Στόχος:
Να δημιουργήσουν αληθινά κράτη δικαίου
Να προάγουν τη γλωσσική και πολιτιστική ποικιλία
LE CHEVAL D’HENRI IV: NIVEAU A1
Κατασκευή ενός παιχνιδιού των 7 οικογενειών για την απεικόνιση μιας Γαλλικής έκφρασης με ένα ζώο
7 οικογένειες ζώων
4 κάρτες ανά οικογένεια με διαφορετικό ζώο ανά κάρτα
Μετάφραση λέξη προς λέξη στα Ελληνικά
Ανεύρεση αντίστοιχης έκφρασης στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά
Λίγο πριν τη βράβευσή τους τα παιδιά απήγγειλαν σύντομα ποιήματα στα Γαλλικά, όπως επίσης τραγούδησαν κι ένα Γαλλικό τραγούδι καταχειροκροτούμενα από τους γονείς και συγγενείς τους.
Ίσως η συγκεκριμένη εκδήλωση δώσει το έναυσμα στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα του νησιού αλλά και μια επιπλέον επιβράβευση στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που προσπαθούν κόντρα στις δύσκολες καταστάσεις των τελευταίων ετών.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στην εκπαιδευτικό κ. Χρύσα Φουντουλάκη που εργάστηκαν για την εκπληκτική εργασία…
Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ …